14.2.09

14feb

vilken dag.
klichéernas och konsumtionssamhällets produkt och jag som annars gillar rött vill kräkas vid blotta tanken. nästan.

men jag har ett rött kort. det kom på posten. inget kräk nära. bara någon tår, sådär och ett och annat och lite till leende. sanning är vackert. vackrare än drömvärldarna vi så ofta rörde oss i. nu är det kargare och något vassare i livet i allmänhet, och jag. men sanningen bryter igenom och som den stora boken säger, befriar. underbar musik till kortet och jag mår fint, bra. idag är det verkligen fint.

du vet väl att jag sover bäst när du sover i samma hus?
jag vet.

vill prata utan min lila lur mot örat.
vill ha din hand i min så jag kan utföra vårt hemliga kodspråk. lite för att det är den 14 februari men absolut mest för att jag saknar dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

________